četvrtak, 21. travnja 2011.

broš-ukosnica

Kod nekoliko cura sam vidila da izrađuju broš-ukosnicu, a kako ja volim višefunkcionalne stvari, pokušala sam i ja! :)) S obzirom da nigdje nisam mogla pronaći onu metalnu komponentu (ako vi znate, odajte mi tajnu), morala sam improvizirati, evo rezultati (samo da napomenem da sam već jednu prodala hihi, :)))

prodano

promjer od latice do latice cca 6,5
25,00 kn

promjer 7 cm
30,00 kn

promjer cca 7,5
Ovo što na slici izgleda kao narančasto-nije, nego crveno :))
50,00 kn

3 komentara:

  1. prvi sa sidrom je divan! hoće li biti još broševa i ukosnica u tom stilu?

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni su!
    Sreta Uskrs tebi i tvojoj obitelji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Maybe oće bit će ih još, upravo sam u fazi izrade...kad budem gotova sve ću ih potrpat u jedan post... :)
    Zondra tebi i tvojima također sretan Uskrs!!!Ove godine ću imati duple čestitke jer mi se Uskrs poklapa sa rođendanom hehe :)

    OdgovoriIzbriši