nedjelja, 22. svibnja 2011.

Vridne ruke obale, zagore i škoja

Evo mene nakon 36 sati provedenih na suncu :)) ramena me peku jer sam izgorila, faca mi je ka u raka, a noge otpadaju - ali vridilo je...upoznala sam puno novih ljudima s kojima ću možda ostvariti i neke zanimljive suradnje, vidila puno poznatog svita, malo zaradila i sve u svemu baš je bilo super :))Evo sam obečala slike pa guštajte.. naravno veliko hvala organizatorima i svim posjetiteljima!!! Složit će te se da ovakvih manifestacija triba bit više u našoj županiji, i općenito u državi :))
                                                                                                                           
naš štand
                                          
madit - šibenik



baka ružica iz kistanja

nakit za gušte

marinero

 
pogled sa štanda :)

I malo poziranja - hvala Ivana i Mare :))


 



Broj komentara: 5:

  1. Bravo Ivana, prekrasni, maštoviti nakit i odjeća!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo!Slike su prekrasne, nadam se da ste se dobro zabavile i ostvarile cilj koji ste si postavile.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je bilo,i slažem se da bi ovakvih kreativnih druženja trebalo biti puno,puno više!!

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitam na uspješno odrađenom sajmu :-))
    na ramena jogurt i uživaj :D
    slažem se, treba biti toga više i češće...

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa baš o tome sam pričala s nekim ljudima tamo i mogu vam reć da se na tome intenzivno radi,tako da bi moglo biti više takvih druženja ubuduće,naravno obavijestim vas unaprijed kad bude :))

    OdgovoriIzbriši