ponedjeljak, 12. rujna 2011.

Neke nove ogrlice ...

Evo malo sam se zasitila uvik istog nakita pa sam odlučila probat nešto novo... s obzirom da prije u ponudi nisam imala puno ogrlica, odlučila sam pokušati napraviti koju... od tkanine naravno, s tim da se ove duže mogu nositi i kao šal... meni se sviđaju...šta vi mislite?! :))





Napravila sam i jednu narukvicu u istom stilu :)





Broj komentara: 5:

  1. Poznavajući stil i ukus moje kćerke i njezinih prijateljica, mislim da će ti ovo biti pun pogodak!!
    A ni mama ne bi imala ništa protiv ovakvih modnih dodataka:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš dobra ideja, meni se najviše svidjela ogrlica-šal na drugoj slici!

    OdgovoriIzbriši
  3. dobre su. pogotovo ove kratke, te su baš lijepe

    OdgovoriIzbriši
  4. love all the DIYs! really inspired, and i am really impressed. :) would love to try it myself... i also enjoyed the various photos. new follower, and hoping we can stay connected. :) cheers!

    OdgovoriIzbriši